Support

Groots in ondersteuning!

Je Apple toestellen, software of omkaderende infrastructuur werken niet altijd feilloos. Ook kan alles soms wat beter op elkaar afgestemd worden én ondersteund door de juiste data-opslag en security-oplossingen. MadMacX begeleidt de professionele IT-noden van klein en groot. Als lid van onze community, geniet je tal van voordelen.

Maar eerst moeten we misschien eens babbelen over wat je juist nodig hebt? Neem vrijblijvend contact om de beste formule voor jou te bespreken.

Contacteer ons voor een babbel

Image

Wat is support?

Wat verstaan wij bij MadMacX onder 'support'?

Er is geen vraag gek genoeg. Bij voorkeur wel Apple of toch minstens IT gerelateerd. Wij gaan met plezier de strijd aan met jouw technische frustraties.

VANOP AFSTAND

We zouden maar een slappe IT-partner zijn als we niet een steeds groter deel van je vragen vanop afstand konden invullen. We nemen je toestel remote over (met jouw goedkeuring, bien sûr) en volgen mee waar het fout loopt.

BIJ ONS OP KANTOOR

Tijdens de weekdagen kan je bij ons op kantoor terecht. Altijd op afspraak!

BIJ JOU TER PLAATSE

Als het probleem zich op locatie bij jou voordoet of niet te verplaatsen is, kan je ons ook inboeken voor support ter plaatse.

Voor remote interventies rekenen we ons standaard uurtarief aan, in blokken van 15 minuten. Voor interventies op locatie rekenen we minimum een uur aan + daar komt nog een verplaatsingskost bij. Details over onze tarieven vind je onder onze algemene voorwaarden.

Geen lid van de MadCult, toch support nodig?

Het spreekt vanzelf dat MadCulters* altijd voorrang krijgen in de rij. Maar we helpen iedereen verder en overtuigen je, als nieuwkomer, graag van onze support-skills.

Een kleine maar belangrijke nota

Onze diensten zijn niet gratis. Als je MadMacX contacteert, wil dat uiteraard zeggen dat je onze kennis of diensten wilt inhuren. Meer hierover, alsook de prijzen vind je in onze algemene voorwaarden

Hoe werkt het?

Als je ons belt met een vraag waarvoor je onze support wenst, plannen we een moment in waarop we jou kunnen helpen. Je krijgt een plekje in de rij van openstaande support vragen.

Niet-community leden worden doorgaans de eerstvolgende werkdag ingepland. Is het dringend? Dan kan het ook sneller aan een urgentietarief.

* Onze leden maken deel uit van de MadCult. Ze nemen bij ons één of meerdere service-abonnementen af; door dat lidmaatschap hebben zij recht op ons verlaagd support-tarief.

"Remedy this situation, restore spice production, or you will live out your life in a pain amplifier!"

- Dune, 1984 -

"Support is spijtig genoeg niet gratis"

De support-service die we bij MadMacX verlenen, is altijd op vraag van onze klanten. Met andere woorden, op basis van een vraagstelling aan MadMacX druk je een wens uit om bij ons expertise in te kopen.

Geleid door onze gecombineerde ervaring gaan we met onze best-effort op zoek naar een oplossing voor je vraag. De tijd die we besteden aan het onderzoeken van de vraag, is factureerbaar aan ons standaard service-tarief.

Omdat IT een complexe materie is - waar meestal veel verschillende actoren onderdeel uitmaken van het totale proces - is de oplossing die wij kunnen bieden soms ook gewoon het doorverwijzen naar de juiste partij die de volgende stap moet nemen.

We gaan bij MadMacX altijd tot het uiterste om de gewenste oplossing te vinden. Maar soms hebben we niet alle elementen van het proces in handen.

Meer details over onze werkwijze, lees je in onze algemene voorwaarden.