MadMacX breidt uit!

Het MadMacX team is de laatste 8 maanden gradueel uitgebreid tot 5 mensen, én een vertrouwde inhouse repair partner.

Neem hier een kijkje bij wie je allemaal kan terechtkomen voor al je Apple IT vragen.

Hoe zijn we gestart?

MadMacX is gegroeid uit MadMac, de eenmanszaak van Michael Brosens, gespecialiseerd in Apple IT Support & Repairs. Sinds oktober 2019 bundelde Michael zijn krachten met Stef Breugelmans om dezelfde diensten aan een bredere klantenbasis aan te bieden. Michael en Stef werkten daarvoor al langer samen met Laszlo Bontos (Electronica expert) voor alle complexe reparaties op component-niveau, wat MadMacX in de mogelijkheid stelde om bepaalde reparaties aan voordeliger tarieven uit te voeren en zo een unieke service te bieden.

Begeleiding professionals

Het werd snel duidelijk dat de noden veel ruimer waren dan het louter ondersteunen van particuliere vragen. In de loop van 2020 kwamen steeds meer kleine en middelgrote ondernemingen aankloppen, die exclusief op Apple omgevingen – of gemengd met Windows – draaien, en die aangepaste oplossingen zoeken voor de configuratie van hun netwerk, hardware infrastructuur en cloud-software configuraties. Met het oog op de groeiende uitdagingen, vervoegden Daniel Mies (communicatie- en procesexpert) en Remco Linskens (ERP expert en analist) het team in januari 2021.

In het vooruitzicht

In deze constellatie werken we nu al intensief samen met partner Tom Verbiest (ex-collega van Michael in de Apple IT branche, uit een ver verleden) die onze gelederen einde dit jaar definitief zal vervoegen. Nog meer slagkracht en meer kennis in huis.

Grootse plannen!
Houd ons maar in de gaten.